2010 visszatekintő

Február 6. – Krahule sítúra
Március 13. – Zöld nap – parkosítás a klub mellett
Március 19. – Zenés klubest
Március 27. II. MaMa Trek TT verseny 38 km, 13 résztvevő, összesen 494 km , Csizmadia Évike 2. , Csizmadia Virág 3. hely
Április 17 – tavaszi Lion túra 60 km: összesen 1020 km, 18 résztvevő
Április 24. – Véneki piknik 80 km, összesen 1745 km , 24 résztvevő
Május 2. Csárdatúra – verseny, 50 és 60 km táv, résztvevők 17, összkilométer 910
Május 22. – K.T: Rodina Csallóköztúra: résztvevők 6, 90 és 45 km-es táv, Összesen 315 km.
Május 23 . I. ALI-BI kupa, Danube Bikemaraton, 30 alibis résztvevő, 1670 km,
Résztvevők száma 85.
Helyezettek: Szitási Dávid, 45 km junior 1. hely
Szitási Tímea 45 km – 3.hely,
Horváth Róbert 45 km – 2. Hely
Szűcs Márton 85 km – junior 1. Hely
Novoszák Bence 1. Egyedül megtett út. 45 km.
Június 5. – Családi Könyvklub bringanap, 18 résztvevő, 50 km teljes táv, összesen: 700 km. (Csizmadia Lilla – 1 egyedül megtett út – 10 km)
Június 5. – Velence 10x, 3 résztvevő az Ali-BI szineiben, 420 km összesen
Június 12. – Retro túra, 10 résztvevő, 200 km (35 fok, öreg bicikli)
Június 18.-20. – Őrségi biciklitúra – 25 résztvevő, 38 -171 km egyénenként, Összesen 3037 km.
Július 10-11 – Vizimalom-túra, K.T. rodinával, 10 résztvevő, 75 – 149 km egyénenként, összesen 1268 km.
Augusztus 7. – Fertő tó a Szekere klubbal, 12+2 résztvevő, összesen 1076 km, 62 – 134 km egyénenként, (Emese + Tomi égszakadás-túra)
Augusztus 20. _ Szent István verseny Nagymegyer: 7 résztvevő, 6 telejsítő 50 km-.es táv, összesen 300 km.
Szeptember 4. – Nyárbúcsúsztató vajkai túra: 84 km-es, Résztvevő 13, összesen 1092 km.
Szeptember 18. - Duna-Garam köz, Búcs, 10 – 156 km egyénenként, 26 résztvevő, összesen 1591 km.
Október 8. – Slovakiaring, 75 km-es túra, 20 résztvevő, összkilométer 1400.

Éves összes tésben: 17 238 km
Ebből felnőttek . 14409 km,
gyerekek: 2829 km.

Néhány akciónk részletesebben:

Március 27-én a II. MaMa Trek TT-n ...

vettünk részt. Míg Rudee és Sz. Ervin versenybe szálltak a többiekkel is, a csapat többi tagja csak a szél ellen küzdött. Az idei 38 km-es bemelegítő tehát nem is volt olyan könnyű falat családias biciklis klubunknak. Évike és Virág bebizonyították, hogy ők már edzett bicajosok. Nem sok hasonló korú versenyző volt, pontosabban csak 1, aki a versenyt is nyerte. A lányok együtt értek célba: A bölcs MaMa Laci megoldotta a helyzetet: a fiatalabbik, Évike kapta az ezüstérmet, Virág pedig a bronzot.

Április 10-i csicsói túrát ...

az előrejelzés és egyéb gondok miatt egy héttel odébb toltuk. Április 17-én vágtunk neki hagyományos csicsói utunknak a Lion tájvédelmi területen kerseztül. Odafelé a szél segyítségével élvezhettük a napsütötte tavaszi tájat. Csicsó után hazafelé kanyarodva megint a "csallóközi hegyek" vagyis az élénk szél tett bennünket próbára. Be kell vallani, hogy volt akinek az adott erőt, hogy Zsófi sem adta fel kis biciklijén a küzdelemet.

Amíg a csipet-csapat a töltésen kerekezett, Rudee, Sz. Ervin és Sz. Laci a Roštín-i versenyen voltak. Remélhetőleg ők sem adták fel, pedig a sok eső után nem lehetett könnyű terep. Erről majd a későbbiekben.

Április 24 - én Véneki pikniktúrát

rendeztünk, ami nagyon jól sikerült, verőfényes tavaszi szombaton 25 résztvevővel. A legtöbben a 80 km-es távot vállaltuk. Ennek ellenére maradt elég idő a sziklás zárás, majd  az Aranykert fáinak megcsodálásraa és a piknikre is  a Mosoni-Duna partján. A tábortűzön sült finomságok után a fiúk komoly focimeccset dobtak össze. Még szerencse, hogy a labda nem esett áldozatul (Pintér Joci megmentette a vízből).

Aki nem focizott, az napozgatott vagy koszorút font. Visszafelé hatalmas fagyi volt a gyerekek jutalma Vámosszabadiban. A túra hivatalos zárása Szapon volt, de jópáran együttmaradtunk még az "alistáli farkasnál" is.

KRAHULE : téli edzés

Február 6-án az alibisek ismét megszervezték a szokásos krahulei sítúrát, pontosabban téli edzést. A lényeg, hogy kimozduljunk a havas hegyekbe: síelni snowbordozni, szánkózni vagy túrázni.
Előző este több helyről jeleztek átjárhatatlan utakat. Valakinek az is eszébe jutott, hogy induljunk-e, mások viszont T. Gyuri sofőrben bizakodva úgy gondolták: „ha verrad, ha nem regel indulunk“.
Szombat reggel az autóbusz menetrend szerint indult Dunaszerdahelyről. Alistálon és Ekecsen is voltak felszállók, majd Nyitrán csatlakozott Márió – természetesen kamerával, fényképezőgéppel felszerelve.
Autóbuszunkat kocsin követte Ferda lánya és unokája, akik szintén ügyesen vették a néhol csúszós, havas út akadályait.
Az utasok: egy vidám, kedes társaság ovistól a nyugdíjasokig minden korosztályból. Talán érdemes röviden összefoglalni hogy telt a napunk, hogy ne csak képek illusztrálják kitűnőre siekerült akciónkat.
3Zoli családi-baráti társasággal érkezett, no meg egy piros bobbal, ami délutánra összetört a csúszkálásban, de a srácok kipirult arccal mosolyogtak, élvezték a havat.
P. Attika, Sz.Éva, K. Marika és P. Józsika sízés helyett a túrázást választották, fel is baktattak a nagy hóban egészen a sípálya tetejére, ahonnét gyönyörű kilátás élményében lehetett részük.
J. Laci jó rendesen megfürdette a hóban sípartnereit Evelint és Adélt.
Sz. Juli, Sz. Dávid, Norbi és K. Kristóf snowboardon siklottak – nem akárhogy.
Bence és Ákos a lesiklást síugrással kombinálták.
Lilluska kipróbálta a nagy sebességet sítalpon, de a megállással még gondjai vannak. Nővére Virág viszont már szépen vette a kanyarokat. Évike inkább a hógolyózásnak hódolt. A kis Zsófit is már alig éri utol anyukája a lejtőn. Mártonkát pedig egyáltalán nem érdekli a kanyarodás és a fékezés, ő a dombok ördöge, de azért egy kis óvatosság nem ártana. A hiányosságok kiküszöbölésben Alibipres vállalta az oktatói feladatot kisebb-nagyobb sikerrel. Például P. Veronikát felvitte a dombra, és mire leérkeztek, Veronika már egész jól vette a kanyarokat. Persze Rudee hangjától itt ott megremegtek a hegyek, amikor a felvonóból helózgatott.
A többiek viszonylag feltűnés nélkül rótták a köröket a dombon. Ferda emellett persze fényképezőgépét is kattogtatta. Az újdonsült nagypapa Cs. Laci irigylésre méltóan siklik a dombon – ezt sem mondhatja el magáról miden nyugdíjas.
Hazafelé még jutott erő egy kis zenélésre. A jó buszsofőrnek meg tán az égi gondviselésnek köszönhetően mindenki szerencsésen hazatért.
Szép élmény volt. Köszönet minden résztevőnek.

ŐRSÉGI BARANGOLÁSOK

Jó reggelt mindenkinek! HelloHát az időről csak annyit,hogy hálistennek mi megúsztuk. JeePénteken,amikor mi napsütésbenSunny ültünk a gangon,P.Józsi kissé idegesen mondja,hogy "megint úszik a pince otthon" ZipitHívom a "szektásfeleséget" aki azt mondta,hogy tojásnagyságú jég esik Ekecsen. No,mondom,hát akkor itt mi lesz?Helpless Hát semmi sem volt,éjjel egy picit esett,de napközben (mindhárom nap) igazi bringás (20-23 fok) idő volt. ClapSok mindent láttunk,nagyon nagy emelkedőket jártunk be,jártunk egy mai napig működő Árpád-kori templomban, Rátóton az Aradi vértanúk emlékparkjában, ültünk az utolsó német tankon, ami HU-ban maradt, jártunk Pityerszeren, ahol a Zala ered (de ott még Szalának hívják) és ahol 3-400

éves őrségi házakban jártunk,amelyek udvarán még ősgyep zöldel és jártunk a 3-as határnál,ahol az emlékművön a gyalázatos trianoni "békeszerződés" dátuma található és bő 1,5 óra leforgása alatt 3 országban jártunk.PfftSzavakban ezt nehéz kifejezni - ti is élveztétek volna azokat a dombokat - néha 10 % felettiek. Az erdők arra még zöldebbek....TupSzlovéniában talán fél órát voltunk,de ott voltunk....! Híd alatt nem aludtunk,a szállás nagyon szép volt - két parasztház, de szaunával, szóval fullos...Igaz,én sátorban aludtam,mert az olcsóbb....HilariousDe fürödni,kajálni,pisilni a házba jártunk...(ne röhögj Karcsi) .Zipit 3 nap alatt 171 km-ert tekertem....nagy-nagy dombokon...További szép napot,long live...King

(K. Rudee - MaMa trek vendégkönyv)